Scenariusze walki
Walka o flagę
To ulubiona zabawa naszych Uczestników. Grupa dzielona jest na dwie drużyny.
Gra zaczyna się w okopach po przeciwległych stronach pola.
I tu pojawiają się dwa warianty gry.
- Flaga może zostać wbita na środku pola.
- Każda z drużyn broni własnej flagi.
W każdym wariancie, celem drużyn jest zdobycie flagi i dostarczanie jej do własnej bazy.
Zasada wydaje się prosta, ale przy dużej ilości graczy staje się trudna i niezwykle emocjonująca. Radzimy Wam przemyśleć taktykę ?
Typ gry: Standardowa gra Paintball
Cel: Zdobycie flagi bądź zdobycie flagi przeciwników
Czas trwania:
Liczba kulek:
WYBICIE DRUŻYNY PRZECIWNEJ
W tym rozwiązaniu, gracze zostają podzieleni na grupy. Ilość grup może być różna, jest uzależniona od ilości uczestników rozgrywki. Każda grupa ma wyznaczoną na polu bazę, skąd rozpoczyna swoje działania. Rozgrywka polega na współdziałaniu graczy w celu eliminacji grupy przeciwnej. Wygrywa drużyna, w której przynajmniej jedna osoba nie została trafiona.
Typ gry: Standardowa gra Paintball
Cel: Wyeliminowanie przeciwników
Czas trwania:
Liczba kulek:
OBRONA I ATAK BUNKRU
Jedna z drużyn broni umocnienia zwanego Bunkrem, a druga próbuje go zdobyć i atakuje. Drużyna broniąca ma za zadanie utrzymać swoje stanowisko. Jeśli odeprze ataki przeciwnika – wygrywa. Gra czasowa o średnim stopniu trudności, dająca większe szanse broniącym się, atakujący muszą wykazać się dobrym zgraniem, taktyką i sprytem.
Typ gry: Standardowa gra Paintball
Cel: Obrona bunkra
Cel 2: Wyeliminowanie przeciwników
Czas trwania:
Liczba kulek:
POLOWANIE NA PANA MŁODEGO
Tradycyjna rozgrywka na koniec gry. Jak sama nazwa wskazuje idealna na wieczory kawalerskie, gdzie Pan młody musi pokazać, że jest gotowy do ożenku oraz udowodnić swoim męstwem i odwagą jak bardzo kocha swoją przyszła żonę.
Pan młody nie ma broni. Broni go świadek.
Ustawiając się w Punkcie A na pierwszy gwizdek ruszają do biegu, aby dobiec do punktu gdzie Pan Młody głośno wykrzyczy imię swojej przyszłej żony. Na drugi gwizdek reszta uczestników gry oddaje strzały w Młodego oraz świadka rozpoczynając polowanie.
Typ gry: Standardowa gra Paintball
Cel: Trafienie Pana Młodego
Czas trwania:
Liczba kulek:
POJEDYNKI KOWBOJSKIE
Rozgrywka dla twardzieli. Uczestnicy stają w odległości 20 m od siebie. Gra jest przeprowadzana przez instruktora, który mówi kto kolejno oddaje strzał w przeciwnika. Gracz nie może odrywać nóg od ziemi pozostaje mu tylko balansowanie ciałem. Po każdym strzale robimy krok do przodu po czym zwiększa się ilość oddawanych strzałów. Tylko instruktor może określić w jakim momencie uczestnik może się poddać. Wygrywa mocniejszy bądź pojedynek kończy się remisem.
Typ gry: Standardowa gra Paintball
Cel: Uniknięcie bądź dzielne znoszenie strzałów przeciwnika
Czas trwania:
Liczba kulek: